O Bana Çok Benzer Tanıtım Fragmanı izle Show Tv

O Bana Çok Benzer Tanıtım Fragmanı yayınlandı. Ekranların en şakacı programı O Bana Çok Benzer yakında Show Tv'de izleyenleri kırıp geçirmeye geliyor. Ünlü isimlerin işbirlikçi olduğu programda ünlülerimiz vatandaşların karşısına kasiyer, manav, garson, çiğköfteci, gözlükçü ve daha bir sürü kılıkta çıkacak. O Bana Çok Benzer diyerek ağlarına düşürdükleri şaka zedeleri aslında kendileri olmadıklarına inandırmaya çalışacaklar. Türkiye'nin gelmiş geçmiş en iyi şaka programı yakında Show Tv ekranlarında izleyici ile buluşacak.

Programın ünlü işbirlikçileri arasında kimler yok ki!
Serdar Ortaç, Demet Akalın, Rezzan Kiraz, İsmail Türüt, Fatih Ürek, Tuğba Özay, Kuşum Aydın, İrem Derici ve daha kimler kimler. O Bana Çok Benzer tanıtım fragmanı izleyin.