O Bana Çok Benzer Show Tv Başlıyor!

Show Tv'de yep yeni bir şaka programı başlıyor. Bir birinden ünlü oyuncu ve sanatçılar halkın arasına karışacak ve kendilerini ünlülerin benzerleri olarak inandırmaya çalışacak. Formed'in yapımcılığını üstlendiği O Bana Çok Benzer yurt dışında "I Get That a Lot" ismiyle milyonlarca kişi tarafından sevilerek izlenmektedir. O Bana Çok Benzer bu programın Türkiye'ye uyarlanmış hali olarak Show Tv'de yayınlanacak.

Türkiye'nin en ünlü isimleri sıradan bir vatandaşmış ve esnaf rolüne bürünerek halkın arasına karışacak ve gelen müşterilerini ben o ünlü değilim diyerek ünlülerin benzeri sıradan bir vatandaş olduklarına ikna etmeye çabalayacaklar.

O Bana Çok Benzer'in yapımcılığını yakından tanıdığımız Armağan Çağlayan yapıyor. Show Tv ekranlarında Temmuz ayı içerisinde başlaması beklenen O Bana Çok Benzer izleyenlere farklı bir eğlence programı konseptiyle hoşça vakit geçirtecek.